Engelska

Ojojoj vad jag är sämst! Inte skrivit i bloggen på typ veckor. Har inte haft tid eller ork. Har haft massa att plugga, umgåts med kompisar och spenderat tid ute på avenyns nattliv!

Just nu sitter jag i skolan och har engelska för första gången sen i november. Så det känns ju lite weird men är ganska skoj eftersom vi gjort massa tävlingar. Kan ju bara säga att jag och Fanny suger och kom säkert sist av alla haha.

Eftersom de är måndag kan jag berätta snabbt om helgen. I fredags var jag och jennifer ute på trägårn och dansa loss. Vid kvart i 4 när vi var hemma så gjorde vi vofflor och feta oss. Sen resten av av helgen har jag bara chillat och tränat.

Måste dra nu för jag slutar så detta blev världens tråkigaste inlägg!

bild från i fredgas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0