ZUMBA <3

Jag är tillbaka där jag var innan, dvs jag är sämst på att uppdatera. Orkar inte riktigt med bloggen när de är massa i skolan och andra saker.

Men kan försöka börja smått igen. Igår var jag i skolan till ca 15:00 sen var det att sticka hem och städa mitt rum och käka middag. Vid sju tiden så åkte jag in till stan och träffade 12 andra kompisar och vi stack och fikade. Kändes som vi tog upp en stor del av Condeco igår haha. Senare på kvällen stack jag hem och kollade på film men klarade inte ens av att se hela. Somnade så trött som jag var.

Idag är det en ny dag, och jag ska plugga och träna. Ska iväg till stan och köra lite gym och Zumba med Caroline och Julia. Time 2 shake that ass haha.

Tänkte även svara på en fråga från någon emilia med. Hon har frågat massa gånger vart jag hittade skalet i detta inlägget. Och det finns på ebay.com . Ett tips om ni vill ha svar på era frågor , skriv eran bloggadress eller mail så jag kan svara.

2 bilder från igår. Bilden jag är med bjuder jag på fyfan haha.

Sebastian och Jennifer
caroline , jag och julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0