Måndag 31 januari

Sista dagen på månaden nu. Och imorgon är det februari vilket är månaden då jag fyller år i. Äntligen fyller jag 18 snart. Då blir det krogen och massa fest, längtar även till på fredag då blir det party med. Blir en storslagen 18 års fest med ca 200 pers som ska dit. Kommer bli najs!!

Idag har vart en ganska seg dag. Började 08:15 och hade en lektion. Efter det en rast på ca 3 timmar. Då stack jag, jennifer, Chrillan och Samuel till stan. Först blev det att gå runt lite i affärer sen drog vi till NK espresso house och satt där ett tag. Sen blev det att dra till paprika och käka lunch.

Efter vår långa rast blev det två lektioner i skolan och sen slutade jag. Så nu sitter jag på mitt rum och väntar på att jag ska träna. Sitter även och kolla på massa snygga outfits.

Blir man inte sugen på vår och försommar när man ser dessa outfits?!




bilder från lookbook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0