Långhelg!

Åh gud vad skönt, natten från ons-tors sov jag bara mindre än 5 timmar. Så igår var jag sjukt trött och idag är jag ledig från skolan. Så skönt att kunna sova länge. Fast klockan 11 ringde klockan, fast är fortfarande lite trött. Fast man kan ju nästan sova hur länge som helst utan bli pigg.

Men håller just nu på att fixa mig, ska snart iväg och äta lunch med några kompisar. Blir att äta på paprika , älskar deras kycklingsallad. Yummiee!. Ska även se om jag får med någon till stan och shoppa lite. Behöver nya byxor och någon långärmad. Just nu känner jag mig stolt som kommit på vad jag behöver köpa, brukar aldrig veta de annars.

Men dags att fortsätta att fixa mig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0