Tisdag 1 Februari

Godmorgon! Sovit gott? Själv sov jag sådär för jag låg och drömde en ganska seg dröm. Så låg och spände mig och fick ont i nacken. Usch inte skönt alls men de börjar släppa nu.

Snart ska jag en snabbis till skolan på utvecklingssamtal. Tyvärr jobbar mina föräldrar och kan inte följa med, så måste gå själv för första gången i mitt liv. Sen efter blir det att sticka till stan och köpa med mig lunch + bulle hem till mormor och morfar. Ska överraska dom lite samtidigt som jag ska fråga om jag kan sova hos dom på fredag. Ska ju på fest då och de blir mycket enklare om jag sover där.

På tal om ingenting så måste jag säga att jag älskar med stort Ä snygga ringar. Så därför tänkte jag senare idag göra ett inlägg med snygga och billiga ringar. Check it out later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0