Spela JSM

Godmorgon!
Just nu håller jag på att packa väskan de sista innan vi drar till Småland (Anderstorp) och spelar SM. Kommer vara borta till imorgon så kommer uppdatera först imorgon igen så ni vet.

Igår var jag ju på tjejmiddag med jennifer, carro , julia , fanny , nina , felicia och tina. Det var väldigt skoj och god mat med en underbar tårta efter. Choklad <3
Vi satt och skratta tills vi inte kunde andas mer , vi hoppa runt och dansa och sjung och hade bara allmänt roligt. Helt underbara brudar. Runt 7 stack vissa till Kapten röd men jag stack hem och gosade bara i soffan med lite godis.

Nu måste jag packa klart det sista. Önska mig lycka till så hörs vi imorgon <3

Här är tjejerna jag var med igår fats denna bilden är tagen i Stockholm!



2 bilder från igår




Kommentarer
Postat av: felicia

hej:) hur har du gjort din bakrund?

2010-09-19 @ 19:52:15
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0