Skorna är beställda...

Nu är skorna beställda. Kände verkligen att jag behövde nya skor så klickade hem dom direkt. Hoppas jag får ett sms på måndag om att skorna har kommit. Jag tog express frakt så jag får dom snabbare, vill gärna ha nya skor när vi åker till Stockholm på onsdag.

Just nu ska jag duscha och sen kolla på TV. Längtar till helgen som bara den. Imorgon blir det skola och jag slutar 11:15 , lyx jag vet haha. Sen efter skolan blir det sticka till stan och leta present till min söta kompis Sandra. Hon fyller år på måndag och ska ha tjejmiddag imorgon. Så efter min träning imorgon sticker jag hem till henne , äter god mat och dricker vin.

På lördag så blir det nog att vara med min söta kompis Caroline ifall de skulle bli så att jag inte ska på tjejmiddag då igen. Men tror vi tjejer skulle ha de senare i veckan innan Stockholm eller nått. Så ska bli skoj att träffa Carro om jag kan. Grymt go brud.


Dags att duscha , Byyee



Kommentarer
Postat av: caroline

Gulle :) Jag tycker du är väldigt go du med ;) puss <3

2010-09-02 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0