Känner mig helt fri

Nu när man är hemma från skolan så känner jag mig helt fri. Har ingen läxa till imorgon men behöver endå plugga. Fast om de kommer bli av är en annan femma.

Direkt efter skolan stack jag till Frölunda Torg för att kolla efter ett linne inne på Gina. Men tyvärr var de slut (fanns bara storlek 42 , precis som i stockholm) så nu kommer jag få sörja lite. Segast var att jag såg en 45-50 åring som hade på sig de linnet när jag skulle gå ut från affären. Tårar i ögonen för de lixom ;/

Nu när jag tänker på shopping så vill jag även köpa en ny vinterjacka. Hittade en på Wolff-wear men den var slutsåld den jag ville ha. Så får nog leta vidare. Men den såg ut såhär: Om någon vet nån liknande jacka får ni gärna säga till vart man kan köpa den.
jackan hittar du här (bannern under)


Wolff Wear

Kommentarer
Postat av: melanie

okej det är jättefint iaf, ser inte alls slitet ut eller någonting! :)

2010-09-14 @ 19:52:23
URL: http://www.melanies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0