Godmorgon

Godmorgon cuties!
Igår spelade jag ju match men tyvärr förlorade vi. Men vi var grymma ändå och det var första gången vi alla i de nya laget spelade match tillsammans. Vi har bara tränat ca 2-3 veckor tillsammans med och då har vi inte alls vart många på träningarna. Så jag är stolt att matchen blev 12-17. För vi kämpade och hade skoj.

Och just nu sitter jag och borstar tänderna. Ska snart fixa mig och dra till skolan en snabbis. Har bara 2 lektioner och slutar 11:15,  how nice?!

Ska även försöka få tid hos frissan med klippning , inpackning , huvudmassage , färgning av bryn och ögonfransar + plockning av bryn.  Allt detta under ett besök kommer nästan somna. Men de blir säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0