Födelsedagbarnet!

Ja må hon leva ja må hon leva .... Grattis Carro på födelsedagen!
Nu är jag hemma igen efter skolan , har även vart i stan efter jag slutade. Idag var de ju bara 2 korta lektioner och sen 11:15 slutade jag och stack och käkade Thai.

Ska snart fixa mig för att sedan ta mig mig hem till Felicia på tjejmiddag. Vi är ett gäng tjejer som ska fira Julia (fyllde år för 1 vecka sedan) och Carro. Blir att göra middag och bara ha skoj. Sen vid 19:00 ska vissa sticka och lyssna på Kapten röd , men jag sticker då hem och packar istället. För imorgon åker jag ju till Anderstorp och spelar SM!

Dags att fixa sig, hörs

grattis carro :D



Jag ser helt sjuk ut på denna bilden haha 



dagens outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0