Snart helg

Wohooo , en dag kvar i skolan sen då jävlar är det helg och det betyder just nu SOVA för mig. Det är nog en av dom sakerna man längtar till mest under helgen. Speciellt efter en vecka i skolan. Jag har vart så sjukt dålig att uppdatera för jag inte haft någon lust eller inspiration alls.

Det som händer under helgen är inte så mycket. Imorgon fyller pappa år men tyvärr jobbar han hela dagen så kommer inte kunna fira honom. Ska istället efter skolan fika med Carro . Ska bli skoj att träffa henne , så hon kan snacka om sitt senaste modell jobb. skoj skoj :D . Blir hon shopping kanske oxå om jag hittar nått snyggt.
Nu ska trötta linda sova så jag orkar min korta skoldag imorgon. Godnatt och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0