Halloween

Buuuu! Där blev ni skrämda va? haha

Det är lördag och redan 07:30 gick alarmet på och det var dags att gå upp. Eftersom jag ska spela SM i handboll idag , önska mig gärna lycka till för de lär behövas.

Tänkte berätta lite om igår!
Först under dagen hade vi en halloweendag i skolan. Dvs man klädde ut sig lite och så och vissa är fan grymma på de jävligt skoj alltså. Hade även matteprov som gick lite sådär , eller dåligt .

Efter jag slutade åt jag med Julia, carro och nico och sen drog vi en snabbis till stan osv. Sen på kvällen blev de fest men jag höll mig nykter och stack redan vid 11 eftersom jag skulle upp så tidigt idag. Men tiden jag var där var väldigt rolig. De flesta hade även klätt ut sig (y)

Men nu måste jag jalla ska snart sticka till hallen!

såhär såg jag och fanny ut i skolan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0