Samtal från Polisen

Gratisspotify.se

Godmorgon , just nu sitter jag i skolan och har samhällslektion. Kan säga att jag är ganska trött, la mig runt klockan 1 i natt och kunde sen inte somna eftersom jag hela tiden fick upp bilder från rånet och allt det i huvudet.

Så förut när jag fixade mig så ringde polisen hem till mig tyvärr missade jag de. Men min kompis gav polisen mitt mobilnummer så han ringde till mig med. Frågade om jag ville gå i stödgrupp osv efter det som har hänt...

Men nu ska jag försöka lyssna på lektionen , går inte så bra för mitt huvud fungerar inte idag.




Kommentarer
Postat av: Lennart Andersson

Hej Linda,



Hör av dig till mig. Hittar inte din mejladress. Det gäller det vi pratade om på FB i fredags.



Mvh



Lennart

AG i Sverige

2010-05-10 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0