"GI mat"



Som jag har sagt innan så försöker jag äta GI mat, dvs inte äta kolhydrater eller åtminstone undvika det så mycket som möjligt. Valde att testa på GI metoden efter både min mamma och pappa har gjort det ett par gånger. Och nu senast gick mamma ner ca 10 kg. Och pappa har gått ner ca 10 kg med.

De är ju inte så att jag vill gå ner 10 kg men jag vill gå ner något kilo. Och även om jag bara har kört detta i 3 dagar så börjar de synas på vågen.

Så tänkte lägga upp bilder på vad jag äter då och då så ni kan få inspiration. 


Min frukost blev idag 1 kokt ägg + filmjölk med bär i (hallon och björnbär)




Min lunch idag blev kyckling sallad från paprika. I salladen finns gurka, tomat, paprika , sallad , kyckling . Var även en apelsin bit till.


ser lite retarded ut, haha

Kommentarer
Postat av: A

Är det paprika på landala? :D

2010-05-08 @ 10:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0