Blivit rånad...

Gratisspotify.se



Åh jävlar vilken dag! Var på fest i kungsbacka och det var en hyfsat lyckad del av kvällen men allt har la sina mörkare sidor?!

När vi kom till centralen i Göteborg så sa vi hejdå till folk och jag och Joakim gick mot brunnsparken för att ta varsin buss hem. Men snäll som Joakim var så följde han med mig till bussen. Som jag önska han inte gjorde. Och självklart önska jag att jag inte själv gick dit. Har blivit rånad 2 ggr , en gång på Joakims kamera och en gång på min mobil av olika killar. Joakim blev slagen och rånad på kort i plånboken.

Så nu är jag hemma efter någon timma i stan med polisanmälan inskickad, så har blivit förhörd av polisen. Så de kommer vara , misshandel , rån och nått hot som polisen sa var väldigt allvarligt .

Ska försöka sova, mår skit. Och ni jävlar som gjorde detta. GÅ OCH DÖ DET ÄR DE NI FÖRTJÄNAR ELLER SKAFFA ER ETT JOBB JÄVLA FATTILAPPAR , SKULLE VILJA SLÅ UT ERA FUCKING FULA TÄNDER. GAAAAAH

Och sen när man ber människor om hjälp så säger dom bara, nej jag vill inte hamna i bråk. Ja menar vafan?! tänk om de hade vart du som var offret. Hade ni velat att man sket i dig då med? Nej skulle inte tro de. Sen säger man till en buss att vänta för de är bråk som är på G och då stänger chauffören dörren och åker därifrån. Jävla samhälle! 



Kommentarer
Postat av: Joakim G

Jag stör mej verkligen på de svenska samhället i sånna här tillfällen. så egoistiskt

2010-05-09 @ 09:50:57
Postat av: L I L I J A

Men usch, vad hemskt!

Civilkuraget är f.ö verkligen pinsamt i sverige :(

2010-05-10 @ 11:22:44
URL: http://lilija.com
Postat av: Anonym

Vadå åkte bussen ifrån er när ni blev rånade? Skämtet.

2010-05-18 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0