Biltjuv - helt sjukt..

Sry för jag inte har uppdaterat idag , började morgonen med att gå till skolan då jag hade nationella i matte. Direkt efter de stack jag till vårdcentralen med en kompis där några timmar spenderades.  Sen på kvällen var jag med Fanny, Joakim, Adam och Mathias. Blev ganska mkt att gå under kvällen och vi satt senare vid hamnen de var verkligen sjukt mysigt.

Men tänkte berätta om en sjuk sak som hände min pappa idag!
Våran bil blev ju stulen för ca 4 månader sen, och vi fick ju tillbaka den för några dagar sedan. (bilen hade stått på polisen parkering utan dom märkte nått)
Så eftersom låset inte fungerar så står bilen olåst hela tiden. Därför tänkte pappa gå ner till bilen och ta ut batteriet så man inte kan köra med den. Men när han väl kommer ner ser han någon sitta i den och att den börjar rulla bakåt. Så pappa springer men eftersom han hade foppa tofflor och är skadad så ramla han och skrapa upp lite och sånt när han sprang efter bilen.
Men sen lyckades han komma fram till dörren och drog upp den så pappa skriker på tjuven och sen ser han att han sitter med en kniv. Som tur är så hände inget pappa.

Men något som är konstigt är att pappa fick tjuvens nr och stog och prata med honom ett tag. Han tjuven berättade att han var en av Göteborgs bästa biltjuvar. Sen berättade han även hur dom gör när dom snor bilar osv. Sen frågade tjuven om pappa ville att han skulle sno våran andra bil så vi får försäkringspengar och sånt. Men självklart sa han nej.

Jag tycker tjuven är läskig eftersom han har pappa nr med och kan söka upp var vi bor. Jag kommer säkert bli mördad xD


Kommentarer
Postat av: kompisen ;-)

HEHE... du verkar fann leva västa farlia livvet oså asso :P tänk typp om nån slor dig elr nott xDD

2010-05-22 @ 03:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0