Underbara sol!

Åh är det inte helt underbart med all sol? :D Igår blev det att köpa en skinnjacka för jag längtar så mycket till våren. Även om de är ett par minus så använder jag ändå min skinnjacka. Skönt med en tjocktröja , halsduk och gosiga vantar.

Igår var en slapp dag. Först gick vi i skolan hade först natur och matte. Sen var det lunch så jag och fanny åt tillsammans med joakim och Hassan. God kebabrulle (y). Efter det hade vi bild då vi fick photoshop och gick igenom lite grunder. Efter skolan åkte jag och fanny till stan och jag köpte en skinnjacka. Tror vi var i stan till ca halv 6. Sen åkte vi hem och åt lite.

Senare på kvällen åkte jag till stan och träffade Fanny och joakim så vi åkte iväg hem till Jesper och var där med lite folk. Ganska lugn och skön kväll.

Idag gick jag upp vid 09:20 bara för pappa spelade massa musik. Och så har jag vart med mamma och pappa och handlat. Senare idag har jag match. Men ska nog sova lite nu (y)





Min nya jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0