Underbara sol!

Gratisspotify.se


Woho det är sjukt skönt väder här i Göteborg. Och något som gör mig glad är att de ska vara bra väder hela veckan fram tills tisdag då vi åker. Sen på Tisdagen ska de regna och bli kallare i Göteborg. Men inte bryr jag mig för då sitter jag på ett plan med Fanny påväg till Spanien.

Nu är det bara 2 skoldagar kvar för mig innan jag får sommarlov. Imorgon och på måndag ( vi är lediga på fredag ) . Får ju egentligen lov nästa fredag men pga resan får jag lov på måndag. Det tackar man inte nej till. Så i sommar ska jag vara med kompisar, sola bada och sen jobba 1 månad. Ganska segt men jag får ju massa pengar. ca 10 tusen så ska nog spara lite + shoppa.

Dags att sova lite eftersom jag är så trött av all sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0