Spanien - bilder

Gratisspotify.se

Här kommer lite fler bilder. Kommer komma fler sen har inte ens hälften av alla bilderna på min dator än. Men dessa bilderna är lite mer från stranden. Från förra inlägget var det fest bilder.

Får se hur länge jag klarar att vara vaken. Mina ögon har runnit i minst 3 timmar. Vet inte vad de är med dom men de rinner som bara den, droppar med haha.






Sen igår på kvällen regnade det för första gången under resan. Våran gatan blev som en flod. Man kunde inte se gatan utan det var bara vatten. Så vi tog en promenad till stan i bara shorts och bikiniöverdel klockan 10 på kvällen. Undra vad människor tänkte om oss haha. Många bilar tutade iaf kan jag säga.



Kommentarer
Postat av: amanda:)

vars har du köpt din bikini?:)

2010-06-19 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0