Australian Gold®

Tänkte berätta lite om ett par solprodukter som jag använder. Som många vet så är det väldigt viktigt att smörja in sig med solkräm när solen är stark. Och självklart gör jag det med. De märket jag använder just nu är Australian Gold® . Grymt märke.

Jag har 2 st solkrämer och 1 after sun ( Tan extender Moisture Lock) . I solkrämerna har jag spf 8 och 15 och det är perfekt. Har inte bränt mig en enda gång. Och sen att det är bronzer i sprayen gör bara att man blir brunare, det ÄLSKAR jag. För vilken tjej vill inte bli brunare med hjälp av sin solskyddsfaktor?!

Flaskan är stor så den är verkligen prisvärd och håller länge eftersom den är så dryg. Precis som AFTER SUNen. Den luktar gott och återfuktar huden grymt bra. Så färgen håller länge.

Så något som kommer packas ner i min väska till spanien är självklart dessa produkter. Vill ju komma hem brun och inte röd ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0