Vart hos polisen!

Så nu är jag hemma efter en stressig dag. Har jobbat till halv 5 sen stack jag och solade snabbt. När jag kom hem fick jag äta och duscha snabbt som tusan och sedan åka in till stan för att sticka till Polisen. Skulle kolla på bilder om jag kände igen någon från rånet , men tyvärr tyckte jag inte att de va någon som var lik :/

Skulle egentligen på Gothia cup invigningen men orkade inte vänta 1 timma innan de började så jag och mamma stack in till Nordstan och shoppa lite. Blää måste lära mig hålla i pengarna. 3 dagen i rad jag shoppar nu ju.

Men nu ska jag dra och kolla på TV. Sen blir det att sova för jag ska jobba imorgon igen :/

vill tillbaka till Grekland NU!


Kommentarer
Postat av: ellen

Vilken fin blogg du har!! :) ska vi lägga till varandra på bloglovin?

det vore kul! :)

2010-07-20 @ 21:42:43
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0