Haiti dag på skolan!

Godmorgon , sovit gott? Det har jag gjort men är ändå väldigt trött. Har varit dålig på att lägga mig tidigt senaste tiden. Samma gäller att jag har blivit dålig på att äta mat. Vet faktiskt inte varför :/ .. men de går upp och ner med min matlust.

Ska bara berätta lite snabbt om igår. Vi hade ju en dag som vi kallade Haiti dagen. Alla på skolan skulle samla in pengar till Haiti. Och det är samtidigt tävling mellan alla klasser. Men det är nog mest för att alla ska kämpa mer. Jag och Fanny gick runt med bössor på stan. Det gick så jävla bra för oss. Så fort man tog fram sitt leende så fick man pengar. Men så går det om man är tjej ;)

Våran bössa blev så full att man fick trycka ner alla mynt och sedlar som vi fick. Så nästa vecka får vi reda på hur mycket det var i alla 40 bössor i skolan , och självklart just den bössan vi hade.  Våran skola har just nu samlat in totalt 23 136 kr. Och det är bara för kakförsäljning och sånt. Senare kommer alla bössor räknas in + våran sms tjänst. Så hoppas vi lyckas få ihop mycket till Haiti nu. För igår kändes det verkligen som man gjorde nått bra och rädda liv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0