Ska det aldrig sluta snöa?!

Snö snö snö.. och åter med snö . Det verkar som det aldrig kan sluta snöa. Tror nog aldrig jag har sett såhär mycket snö i Göteborg på fler flera år. Förut när jag skulle till genrepet av melodifestivalen så fastnade bussen på en bro. Tog ett tag innan vi kom loss, alla fick gå längst bak i bussen så det skulle gå lättare. Och det gick senare :)

Som jag sa förut så var jag på genrepet av melodifestivalen, vi satt på VIP läktaren så såg ganska bra ;) . Sen var även showen bra , så det var nice. Efter melodifestivalen sega jag runt lite och väntade på fanny , skulle till en restaurang och träffa henne men tyvärr gick inte det. Gick istället och kollade på handboll och fotboll i Vallhalla.

Sen blev det att åka hem , tog ett bra tag för bussarna krångla pga snön. Men nu är jag hemma och sitter i min säng. Har kollat på film och så. Har en väldans huvudvärk så mår inte bra (n) . Ska försöka sova tidigt idag ska plugga imorgon (n)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0