Min födelsedag idag!

Nu är man då sjutton år! Så Grattis till mig själv.
Har börjat den första 1 och en halv timma med att kolla på serien Glamourama eller hur det stavas. Ganska skoj att kolla på . Plus att jag blev förälskad i Anna Hibbs hår. Hon är även sjukt vacker. När jag ser henne börjar jag tänka på att jag vill göra nått med mitt hår , men vet inte vad. Jag är en riktigt fegis. Vill behålla min längd men vill samtidigt ha lite förändring. Så vad skulle man kunna göra är frågan?!

Aja nu ska jag nog ta och gå och sova lite :) , vi hörs


Kommentarer
Postat av: Dazzy

Happy Birthday! <3

2010-02-17 @ 12:02:54
Postat av: Marcus

Grattis! ;-) ha en underbar dag! :-)

2010-02-17 @ 12:06:21
Postat av: bokbloggen

grattis!

2010-02-17 @ 13:05:16
URL: http://finest.se/bokbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0