En underbar födelsedag!

Förlåt för jag inte uppdatera igår men kände inte för att blogga. Igår var en mysig dag. Vid 2 eller om de var vid 3 kom Fanny hem till mig. Och hon kom med massa underbara presenter. Jag fick 1 stor svart rosett , sen 2 mindre vita och 1 rosa. Sen fick jag en cooling penna ;) haha . Det är en penna som är som en keyboard eller vad de heter, och när man trycker på den så låter den roligt. Sen fick jag en underbart fin ram med bilder på mig och fanny och en jättefin text i den. Så den ramen kommer upp på väggen sen.

Fanny och jag åt sen tacos och fixade oss och åkte hem till Samuel. Sen träffa vi William och Robin. Vi åkte sen in till stan och gick på bio. Vi såg Farsan . Den var väldigt rolig. Mycket skratt kan jag säga. Köpte även en STOR dricka som var 0,8 liter tror jag. Så när filmen var slut var det att springa till toan direkt.

Sen såg jag och Fanny två sjukt snygga killar. Vi hade turen att fick se dom 1 gång på Willys , sen vid den stora entren på  Bergakungen + att dom gick på våran film. Sen krocka vi nästan in i dom när vi gick ut från toan. Och sen såg vi dom i stan igen. Man dregla en aning ;) .

Får nog sluta skriva nu , kanske dags att börja skriva i min engelska blogg istället. (Har läxa från engelskan)

Men tack alla för en bra dag <3




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 19:00:08
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0