1 Augusti

Nu är det en ny månad, kan säga att de känns som att de är en höstmånad. Det är kallt blåser och regnar ute. Man känner bara för att vara inne och mysa under täcket. Fast man skulle allra helst vilja ligga under täcket och mysa med någon go kille. (vem ställer upp?! , haha nä skoja bara) Kan säga att jag börjar sakna att ha ett förhållande lite , speciellt alla dom mysiga delarna i ett förhållande. Men sen att vara singel är underbart. Har nog kollat på sex and the city 2 lite för mycket nu. Man ser underbara saker i förhållande samtidigt man ser hur skoj de kan vara att va singel. Aja slutsnackat om detta nu.

Dom som läser min blogg har nog märkt att jag är smått beroende av att shoppa på nätet.
Så nu har jag nyss beställt hem ett par trosor (dom från något inlägg ner) blev dom svarta. Sen har jag kollat på en klänning som jag älskar, beställde den precis med sen + att jag nog ska köpa en klocka. Jag kan verkligen inte sluta shoppa. Finns massa klänningar/tunikor som jag vill beställa. Kan bara inte bestämma vilka jag vill ha. Och igår köpte jag även smink och smycken, fast de va inte på Internet.

Detta är klockan jag funderar på att köpa + klänningen.






Kommentarer
Postat av: melanie

jättesöt klänning!! :)

2010-08-02 @ 22:24:26
URL: http://www.melanies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0