Jävla ambulans..

Hej och hå!
Hemma från skolan nu , eller ah har vart det ett tag nu. Slappat mest och så. Kom hem lite senare än vad jag tänkte. Idag på idrotten skadade Robin sin fot ganska rejält så vi var tvungna att ringa ambulansen. Men dom måste ju ha somnat eller nått. Tog 1 timma och 10 min innan vi "avbokade! ambulansen så en fick köra honom till sjukhuset med bil. 

Är det ens okej att det tar över 1 timma och 10 min innan man får avboka en ambulans för att den inte kommer? , vi trodde de skulle ta MAX 30 min men över 1 timma är ju bara sjukt.


Dagens lunch!
Innan idrotten åt jag och fanny en god lunch på Cafe vasa! , åt potatisgratäng med rostbiff, älskar även salladen. MUMS :D





Kommentarer
Postat av: caroline

Fy vad jag är avundsjuk på er som går GOD lunch :P

2010-04-22 @ 20:41:14
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0