Feber

Usch så typsikt mig, är sjuk. Vaknade upp idag och kände mig verkligen helt sliten. Halsen gjorde sjukt ont (mina mandlar är svullna) , ont i magen , förkyld och kände mig varm. Men gick ändå till skolan och sov halvt igenom dagen. Så runt 15 var jag hemma från skolan.

Kände mig varm så jag tog febern och självklart hade jag de , inte skoj alls. Så kan inte träna på gymmet idag. Mitt gymkort går ut idag med så ville passa på att träna. Sjukt synd. Blir att ligga hemma med min huvudvärk , halsont och feber och plugga.

Blir nog att plugga lite, sova och sen plugga igen. Vi hörs 



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fina ögon :)

2010-04-21 @ 17:18:25
URL: http://bloggbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0