Bildbomb!

Hellu! Just nu sitter jag och kollar på Girls of the playboy mansion.  Sitter även och väntar på att klockan ska bli 15 så jag får veta om jag fått jobb eller inte.

Tänkte berätta lite snabbt om dagen med. Började 08:15 med spanska. Gjorde typ nada på lektionen satt mest och snackade med Fanny. Efter spanskan hade vv samhäll och då satt jag vid datorn hela tiden , aja baja linda!
10:55 slutade vi och fick lunch. Men innan vi stack på lunch gick vi till bryggan och träffa några killar från skolan bredvid. Satt med dom en stund sen drog vi till stan och åt på Paprika.

Senare blev det att gå till H&M och kolla lite kläder , hittade en fin leopard klänning. Funderar på att köpa den men jag har spenderat för mycket pengar (av min sparpengar) senaste tiden. Jag och Fanny gick även och satt oss vid lejontrappan med.
Goldwell hårvård upp till 35% billigare





Gratisspotify.se


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha det programmet är ju faktiskt ganska kul! :)

härliga och våriga bilder! :D

2010-04-13 @ 15:33:46
URL: http://linneamarksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0