Uppe nu på en lördag

Klockan är bara lite över sex och här sitter jag vaken i sängen och bloggar. Ska snart packa ner matchkläderna och äta frukost. Sen blir det att ta sig i mörkret bort till hallen där jag tränar. Ska vara där 07:30 och efter de sätter vi oss i bilen och åker 5 timmar mot Värmland där vi ska spela SM. Hoppas jag lyckas sova iaf annars blir det ingen rolig dag. Jag och Vickan ska gå hyfsat tidigt så vi får platser vid fönstren , då kan man ju luta sig och sova (y)
Men vi hörs senare :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite sent, men både föregående helg och denna har varit riktigt bra. Umgåtts med vänner och familj. Sovit och bara mått. Hur har/var din helg?

Fin blogg du har!

/L

2009-11-14 @ 23:25:49
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0