Tyvärr gick det inte som man önska..

Zylber.com - Sveriges största nätbutik för smycken & accessoarer

Är nu hemma från matchen. Har duschat och ätit middag. Så nu mår jag great. Spelade ju match förut , tyvärr förlorade vi. Men vi hade 3 målvakter som utespelare och bara 2 avbytare. Och jag som är halvt sjuk mådde inte så bra. Så jag blev halvt död. Men spelade ca 18 min första halvlek sen 25 min andra. Så har sprungit ganska mycket.

Snart ska jag även se på Top model som var i söndags. Missade de så ska se repris nu. Näst sista avsnittet och imorgon är finalen. Kollar ni på top model?

Sen tänkte jag bara vissa lite bilder på en rolig gubbe på spårvagnen i torsdags. Han satt och snacka om prinskorv och om kort spel. Men han var ju gullig. Eller vad tycker ni? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0