Godmorgon - tävling snart i bloggen

Kanske lite sent att säga godmorgon. Men jag gick upp 20 över 12 och vid 13:00 så skulle jag sola samtidigt som Julius åkte hem. Så nu är jag och hemma lite brunare.

Ikväll ska jag vara med Julius igen. Ska bli mys, inte riktigt bestämt än vad vi ska göra men vi har lite planer.
Vill ni veta en till intressant sak? ;) . I nästa inlägg kommer en tävling ut. Priset är ifrån Evasunderkläder.se så det kommer bli nått coolt ska ni se :D .
Här är priset iaf, eller ja ni får se en riktig bild i nästa inlägg.

Ni kan ju gissa temat iaf.

Spelexperten.com - Spel i mängder!


Kommentarer
Postat av: tantans

Tack för att du kikade in..trodde det var mina det var mina underkläder du ville visa hahahahahaha...vilket missförstånd ...:-)))))

2009-11-28 @ 18:27:05
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: ebba

ja är med ;P

2009-11-29 @ 13:01:25
URL: http://ebbajaou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0