Frukost time

Frukost time ohyes. Sitter och äter vörtbröd med ost och ett glasmjölk , åh vad glamoröst eller inte :) haha . Men orkade inte göra nått speciellt. Skulle göra Smoothie men gick upp 15 min senare så orkar inte. Sen orkar jag inte diska mixern eller nått sånt haha. Får nog göra smoothie när jag kommer hem. Någon mer än jag som älskar smoothie? , det ska vara banan , bär och vaniljyoghurt <3

Men nu blir det att stressa lite, sen dra till skolan och träffa alla underbara människor och bara snacka bort mattelektionen om vad som har hänt i helgen. Fast har matteprov på fredag så det skulle nog inte vara så smart (n)
Glöm inte att du kan spela och vinna massa pengar till julklappar ;) Spela & Vinn - €1000 Gratis



Kommentarer
Postat av: Marie

Okej, tack för tipset! :)

2009-11-30 @ 08:45:06
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

näh det är lugnt :))

2009-11-30 @ 13:58:07
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0