Bakat rulltårta

Nu tänkte jag berätta lite snabbt om vad jag gjorde efter jag kom hem från Älsklingen.
Först gick jag till gymmet och körde ca 1 timma , sen snabbt ner till solariet och solade en 20 minutare. Så nu är jag lite brunare :) , var ett tag sen jag solade sist. Sen efter jag solade tog jag en lång och skön dusch och basta efter det. Snacka om underbart.

När jag kom hem åt jag middag och bakade rulltårta som inte blev jätte god som man kan se på bilden haha. Den blev inte bränd men smeten hade jag vispat för länge haha. Så den sprack lite. Och nu sitter jag här i sängen och bloggar. Ska snart pynta granen tror jag :) , det närmar sig jul nu.

Har ni pyntat eran gran än? :)




Spelexperten.com - Spel i mängder!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ditt hår är sjukt fint ;o

2009-12-23 @ 13:59:12
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0