Vuxenpoäng till mig!

Igår kände jag mig lite duktig. Först gick jag till skolan fram till 16:05 , direkt efter det stack jag till Frölunda Torg för att ta kort eftersom jag är så efter och inte har ett Legitimation än. Börjar få lite panik eftersom jag fyller 18 om 22 dagar. Blev även sur när jag skulle till banken för att hämta papper att fylla i och så visade de sig att det var stängt. Fast på deras hemsida stog de att de skulle ha öppet över 1 timma till.

Fast min pappa ska sticka och hämta papper idag som tur är. Senare när jag kom hem slappade jag en liten stund innan jag drog till gymmet och körde ett indoor walking pass. Sen fick jag skynda mig hem och kolla på handbollen. Efter handbollen så skrev jag mitt personliga brev och sökte jobb på Liseberg eftersom de var sista dagen igår. Så nu känner jag mig lite duktig och hoppas jag får komma på intervju.

ANG SKORNA!
Fick en fråga var jag beställde mina skor i 2 inlägg under. Jag köpte dom från www.lovelyshoes.net .

Mitt ID-kort. Ser ut som en liten flicka hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0