Söndag 30 Januari

Nu är det söndag och sista dagen av helgen. Vanligtvis brukar jag vara trött och nere av tanken av att det är skola imorgon. Men idag är det annorlunda. Jag är faktiskt lycklig idag. Vet inte varför men jag mår bra. Sen tanken av att jag bara går i skolan måndag och onsdag nästa vecka kan nog påverka mycket med.

Har precis städat mitt rum, bäddat nytt i sängen och jag ska snart plugga. Sen ikväll ska jag träna indoor walking. Åh gud vad jag längtar. För jag verkligen älskar träna. Ska försöka ta tag i min träning kombinerat med en hyfsat nyttig kost. För i natt låg jag bara och drömde om våran resa till Alanya i sommar. I min dröm hade jag en sjukt snygg kropp och vill kunna närma mig de lite smått iaf. 

Hade inte tackat nej till nån av dessa kroppar!

DrLove.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0