Plugg plugg och åter plugg

Jag ber er! Kan nån snälla skjuta mig?!
Orkar inte med min jobbiga ekonmitenta mer. Har suttit och pluggat sen klockan 14 och jag är helt slut i huvudet och mina ögon vill nog gå och dö för en stund.

Idag har jag spelat match och de blev lika men vi skulle egentligen vunnit för de jäkla domarna såg inte hålet i målet fören i pausen. Lite segt men 1 poäng är ju bättre än 0 iaf. Efter matchen snackade vi handbollsbrudar om vår resa till sommaren. Och nu verkar de vara bestämt. Vi har iaf hittat ett fint all inclusive hotel med 3 pooler , 2 stränder och det finns 3 poolbarer + 2 strandbarer. Yummie med drinkar på stranden!

Om de blir som planerat så åker vi 22-29 juni till alanya. Det kommer bli fett säger jag bara!!

Lite bilder på hotellet.
Såhär kommer kvällarna se ut för oss. TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0