Back in school!

Nu har skolan börjat igen. Ganska segt om man säger så , men jag lever fortfarande iallafall. Kan säga att de inte är lätt att börja igen. Har en del att plugga men jag orkar verkligen inte lägga min tid på de. Fast ska snart ta tag i och göra lite svenska. Känns ju ganska skönt när man gjort nått.

Detta är även en goo vecka. Blir troligtvis ledig på fredag. Så blir en helg på 3 dagar, fett nice! Ska även åka och kolla på Handbolls VM i scandinavium. Men vilken/vilka dagar jag ska kolla får jag se senare.

dags att leka duktig och plugga , eller nej jag ska nog nätshoppa lite först!


Kommentarer
Postat av: eriik! :)

snygg tjej!

2011-01-16 @ 16:27:12
URL: http://noordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0