Torsdag 7 april!

Väldigt intressant rubrik på inlägget va? haha.  Men idag är det torsdag och imorgon är det äntligen helg.
Igår blev en dag då mycket tid spenderades för skolan. Så nu är jag nästan klar med en sammanfattning som ska in imorgon i engelskan. Gött snack!

Hoppas även jag mår bra senare för då är det match , sista matchen i serien och vi spelar mot Önnered! Vi lär ju behöva ett lycka till! Blir en dag med att käka taggtråd och tagga till idag :D

Nu ska jag sätta mig och sminka mig och fixa mig för skolan. Har spanska första lektionen så den som vill får gärna bränna upp min skola under första lektionen :D
Ciaaao :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: okej jättefin :)

2011-04-07 @ 18:58:34
URL: http://eemmaategsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0