Söndag!

Idag är det söndag vilket betyder att de är dagen som är full med ångest! Har massa att plugga och det var meningen att jag skulle plugga hela dagen ´+ träna. Men jag har känt mig trött och sjuk och hela kroppen har gjort ont och huvudet. Så jag har varken tränat och knappt pluggat
.
Ska ta och sätta ihop en text nu och sen skriva ut den och plugga på. Ikväll blir det nog att gosa ner sig i sängen och kolla på film. Gud vad skönt! Är så trött efter 2 dagar med fest nu. Utgång i fredags och fest igår!

bild från igår!



Och ett måste för dagen är ansiktsmask ( gammal bild)



Kommentarer
Postat av: BloggTurken

Den borde heta ångestdag istället ;)

2011-04-03 @ 21:01:51
URL: http://www.nattstad.se/BloggTurken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0