Shopping!

Nu är det äntligen lov och man är ledig från skolan. Fan vad gött! Så nu de 2 senaste dagarna har jag bara njutit, festat och shoppat. Igår blev det utgång till Valand för att fira vickan som fyllde år. De va ett grymt tryck och de var sjukt skoj.

Måste även visa min nya bikiniöverdel jag köpte idag, tror jag är kär!!!
Sen köpte jag även en jacka i torsdags, den är snyggare i verkligenheten men den älskar jag med! Shopping är lite av en drog och jag hatar spendera pengar. Ingen bra kombo där!!

Nu måste jag ta och äta nått för jag har knappt ätit nått alls idag.

bikinin är från bikbok :)
och jackan från New Yorker!




Kommentarer
Postat av: vanja

Åh va fin bikini! :D vart e den köpt?

2011-04-16 @ 16:25:20
Postat av: Anonym

vart är jackan köpt?

2011-04-17 @ 18:40:44
Postat av: Ahmad Abbas

hahahah vilken bikini :P

2011-04-23 @ 14:59:06
URL: http://www.nattstad.se/BloggTurken
Postat av: iingetnaamn

bikinin va skit snygg !

2011-05-01 @ 22:07:55
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0