Ny tunika!

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Som ni förstår så valde jag att dra till skolan istället för att sitta hemma. Men skolan var ingen vidare idag men fick iaf gjort min redovisning i spanskan. Så nu när jag är hemma så ska jag plugga företagsekonomi , men ska nog ta och dra ner till gymmet sen ikväll en stund så jag får springa av mig lite.

Fick även hem min älskade tunika idag på posten. Men jag är ju lite av en kortis så den blir nästan som en klänning hihi. Men den var fin ändå! (sån som på bilden fast jag har en svart) tunikan är från twist & tango för den som undrar

Så nu tar jag och pluggar på så jag sedan kan träna och njuta av kvällen! Puss!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin tröja/tunika, var e den köpt och pris? Hoppas på svar :)

jättefin blogg!! Gillar dina bilder och kläder :)

2011-04-06 @ 22:00:22
URL: http://eemmaategsell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygg tunika, Vart är den köpt och vad kostade den? Är den från wenz.se? Har för mig att jag sett en liknande där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0