Helg och tagga utgång!

Härligt att skolveckan äntligen är över! Jag slipper just nu tänka på mitt tal i svenskan för de har jag gjort idag. Jag är så stolt över mig själv att jag klarade de! Jag känner mig så himla lättad!

Men nått som inte kommer släppa mitt hvuud förens på måndag är min jääävla redovisning i engleskan.. vill inte ens nämna det för jag blir på så dåligt humör! Får istället tänka på kvällen då jag ska tagga utgång! Blir först att förfesta på LUST sen drar vi vidare till trägårn. Kommer bli en grym kväll helt enkelt ;)

Nu tror jag att jag ska testa och sova lite för jag är så himla trött!


Kommentarer
Postat av: K A R I N

Hej!

Allt bra?

Blivit lurad något idag?

2011-04-01 @ 21:56:26
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0