Vart inne på akuten

Buu , bara jag som har fel på facebook?! Kommer inte ens in till framsidan, undra vad problemet är. Jag är ju smått beroende av Facebook haha.

Tänkte berätta snabbt vad jag gjort under dagen. Jag var i skolan till ca halv 3 då jag slutade sen stack jag hem snabbt och slappade en liten stund. Sen drog jag till Torget och skulle leta present till mamma men hittade ist kläder till mig. haha inte så duktig på att hitta presenter.

När jag kom hem åt jag snabbt middag och åkte sedan till vårdcentralens akut för att kolla mitt huvud. (har haft ont i huvudet sen jag slagit i de i söndags) Men tyvärr fanns de bara 1 läkare så kön var LÅNG! Pratade snabbt med kvinnan i kassan och berättade hur jag mådde och vad som har hänt. Hon sa då att jag nog har en liten hjärnskakning. Så imorgon ska jag boka akut tid hos min egna vårdcentral.

Nu ska jag kolla på Top model och sedan Sova. Imorgon blir de nog ingen skola för mig iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0