Sprungit benen av mig

Nu är jag hemma från träningen och det känns underbart. Jag är sådär lagom seg i kroppen eftersom vi sprang ganska mycket under träningen. Kommer sova som prinsessan på ärten inatt haha. På vägen hem från träningen hade jag och fanny sjukt roligt. Snackade massa gamla minnen och så , människor måste trott att vi var dumma i huvudet när vi skratta så mycket.

Nä nu ska jag sitta och vänta på att kungarna av Tylösand (?) börjar. Och det ska jag kolla på i sängen och sen sova efter. Imorgon är det ju bara skola till 11:50 och efter det ska jag nog sticka hem och plugga och sova. Nice med sömn på dagen.

bara jag som är sugen att åka utomlands nu?





Gratisbio.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0