kungarna av tylösand

Idag är det onsdag och kungarna av tylösand är på tv ikväll. Något bra under dagen iaf. Idag har vart en rätt seg dag hemma. Jag har haft en hemsk huvudverk sen i söndags så jag kunde inte träna idag. Mådde/mår verkligen dåligt idag.

Har suttit snart 2 timmar med en jävla spanska läxa och försökt lära mig massa glosor men dom vill inte in i mitt huvud. Kan vara för min hvuudverk men jag får verkligen damp. Jag brukar aldrig ha svårt med spanska, får la skylla på att jag slagit i huvudet haha.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet om jag hittar något roligt att shoppa. För jag har en liten idé ;D



på fredag ska jag även klippa mig , fixa ögonbrynen och och mina ögonfransar. Hoppas de blir bra men vet inte hur jag ska klippa mig. Funderar på samma längd som på bilden här över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0