Jag vill bara..

SOVA! jag fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött. Okej jag kanske förstår lite men jag sov ju väldigt länge i natt så tycker jag borde vara pigg nu iaf. Kommer verkligen inte orka skolan imorgon, kommer ju somna direkt på bänken när jag kommer dit. Nu ska jag lägga mig i soffan och se om de är nått bra på TV.

Någon som vet om de är någon bra film ikväll eller snart? Spelar ingen roll vilken kanal för jag har typ alla man kan ha. Så tipsa om filmer på canal + och sånt med :)

lite fler bilder från stockholm




Kommentarer
Postat av: malin

jag är också sjukt trööööött. jag vill sova. & jag vet inte om du visste att jag hade blogg, men det har jag i alla fall... haha. //maaaalin

2010-09-12 @ 17:59:36
URL: http://malinja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0