Jag är kär i kärleken!

Jag blev faktiskt chockad av min dröm i natt. Den var lite konstig och innehöll flera olika delar. I en av delarna drömde jag att jag fick en bebis. Åh fyfan vad gullig den var, jag tänkte inte alls på att jag blev en ung mamma för det kändes verkligen rätt. Men nu när jag är vaken så är en bebis de sista jag vill ha i den här åldern. Man vill ju kunna leva livet.

En annan del av drömmen var att jag var kär. En helt underbar känsla, speciellt när man får vara nära den man är kär i och nudda dens läppar och mjuka kropp. Fast tyvärr är inte denna dröm sann. Jag är inte kär! Men skulle mer än gärna vara. Jag är snarare kär i kärleken.

Nu ska jag börja sminka mig och välja kläder, sen blir det ut i det äckliga vädret och gå till skolan.


Wolff Wear


Kommentarer
Postat av: melanie

ditt hår är så sjukt fint!! hur länge har du sparat hur ofta klipper du dig :)?

2010-09-14 @ 19:34:51
URL: http://www.melanies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0