Hjärnskakning och ögoninflammation

Kan man ha mer tur? Nä jag tror inte de. Jag har en lätt hjärnskakning + ögoninflammation.

För att göra de hela bättre så ser mina ögonbryn hemska ut från igår. Var ju hos frissan och fixade ögonbryn / fransar och klippte mig. Så mina ögonbryn som skulle bli ljus bruna blev väldigt väldigt mörka. Asså fyfan vad hemskt det ser ut haha. Börjar ljusna lite nu men jag känner mig långt ifrån vacker haha.

Snart ska jag dra iväg och kolla när mitt lag spelar match. Som ni förstår så kan jag ju inte spela. Men heja kan jag ju göra iaf.

Anledning till jag inte uppdaterat alls nästan de senaste dagarna är för att jag egentligen inte ens får sitta vid datorn. Jobbigt men sant, speciellt när man har massa skolarbeten att göra. Jag förstår inte hur jag ska hinna!

Nu ska jag ta och äta lite och sen sticka och kolla på min match.

idag fyller även nilla 8år , grattis haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0