Godmorgon

Godmorgon från trötta Linda. Klockan är 9 på en lördag och jag är vaken. Ska snart ta och åka in till Centralen och köpa tågbiljetter med ett par kompisar.

Men igår var jag ju på tjejmiddag. Var verkligen skit mysigt , god mat och dricka. Älskade välkommsdrickan som var vin med sprite och någon dirnkmix + hallon i , Mums. Vi åt även två goda tårtor , fast man orkade knappt nått men dom var sjukt goda. Var härliga brudar där igår som jag aldrig träffat innan så var skoj att lära känna fler.

Igår såg de en aning roligt ut när jag , nikolina och fanny skulle öppna våra vinflaskor. Alla andra som inte skulle dricka fick hjälpa oss med dom. Inte så lätt att öppna 3 flaskor där korkarna inte vill upp haha. Vi var tvungna att filma när vi skulle öppna de för de såg så skoj ut haha. Ni får nog se den senare idag + bilder för jag ska åka närsomhelst till centralen.

Så vi hörs snart, puss 



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Mysigt med tjejmiddag :D

2010-09-04 @ 13:22:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0